Oprócz jednolitego zezwolenia na pobyt i pracę (karta pobytu czasowego na podstawie pracy) istnieją 2 rodzaje dokumentów, które umożliwiają cudzoziemcom legalne zatrudnienie w Polsce:
- oświadczenie o zamiarze powierzenia pracy cudzoziemcowi (pozwala na pracę 180 dni w roku);
- zezwolenie na pracę od Wojewody (wydawane na okres do 3 lat).
GP Consulting:
- wykonuje pełny zakres usług doradczych w zakresie legalizacji pracy;
- zapewnia minimum osobistej obecności klienta;
- pomaga przygotować pakiet dokumentów;
- w razie potrzeby przejmuje komunikację z pracodawcami i ich księgowymi w celu szybszego rozwiązania zadań;
- składa dokumenty do odpowiednich instytucji i otrzymuje zezwolenie na pracę dla Ciebie.
Dlatego możesz być pewien, że będziesz mógł uzyskać zezwolenie na pracę w Polsce przy minimalnych stratach czasu i kosztów.
Dowiedz się, jakie dokumenty są potrzebne w celu legalizacji pracy w Polsce. Wypełnij poniższy formularz: